28 Kasım 2015 Cumartesi

Labirent: Alev Deneyleri | Film Tanıtım & İnceleme



Film Adı: Labirent: Alev Deneyleri
Orjinal Adı: Maze Runner: The Scorch Trials
Tür: Aksiyon, Bilimkurgu, Macera
Yapım Yılı: 2015
IMDB Puanı: 6,6/10



Kıyamet sonrası bir manzarayla karşılaşan ve bir şekilde 'değerli' olduklarına inanan gençler, kendileri için hazırlanan planların ikinci aşamasına geçtiklerinden haberdar değildir. Serinin bu bölümünde Thomas ve Kayranlı dostları şimdiye kadarki en zorlu mücadelelerini vermek zorundadır: İsyan olarak bilinen gizemli ve güçlü organizasyon hakkında ipuculara ulaşmak.






Bu seriden gittikçe uzaklaşıyorum arkadaşlar. Kitapları bittiğinden beri içimdeki boşluğu hâlâ atamadım. Bir seri nasıl sıradan ve kötü bitebilir sorusuna kesinlikle cevabım bu seri olurdu... Bildiğimiz gibi Thomas ve arkadaşları kurtulduklarına sevinemeden yeni olaylar onları bekliyordu ve öğrendikleri karşısında bir şeyler yapmaları gerektiğini ilk anlayan her zamanki gibi Thomas oluyordu. Filmin ilerleyişi güzel fakat; ne yeni oyuncuları beğendim ne de bazı sahnelerin olmayışını... Hatta olayı farklı şekilde bitirmelerini...

Öncelikle Brenda konusuna girmek istiyorum. Güzelim karakter nasıl mahvedilir bir örneği kendisi. Teresa'yı oynayan kız ne kadar güzelse Brenda'da ondan iyi olmalı ki Thomas ondan etkilensin. Güzellik konusuna girmek istemezdim ama fan yapımı Brenda çizimini paylaştığımdan ve kafamda canlandırdığım karakterden sonra bu baya kötü geldi. Jorge konusuna hiç girmiyorum. Uzun sarı saçlı, dinç ve onlara abilik yapacak bir karakter beklerken, onlara babalık yapacak bir oyuncu seçmişler. Bilmiyorum belki de ben kafamda yanlış tasarlamışımdır. Çünkü Brenda da onu babası olarak görüyordu. Ayrıca Aris; resmen berbat bir seçim olmuş. Teresa'yla yaşadıkları olaylar anlatılmamış. Anlatılsa bile eminim ikisinin yapacakları şeyler hiç hoş gözükmeyecekti...





Işıl'a yakalanmış zombimsi insanlardan farklı olarak hatırladığım kadarıyla başka yaratıklarla da savaşmaları gerekiyordu. Ama ne onları gördük ne de film beklenen sonla bitti. Film bittiği andan itibaren kendimi bu oyuncular da olmasa kesin izlenmezdi bu seri demekten alıkoyamadım ve hala da öyle düşünüyorum. Kimse kusura bakmasın ama hiç beğenmedim bu filmi. Ayrıca Brenda'nın da ısırıldığını hatırlamıyorum. Sürekli iğne olması falan gerekecek gibi bir saçmalık da çıkardılar ortaya ve her şey karıştı.


Daha fazla filmi ve seriyi kötülemek istemiyorum gerçekten. Benim gibi seriyi tamamlamak isteyenlere sabırlar diliyorum. Fakat kitapları okumamış ve ilk filmden sonra sabırsızlıkla bekleyenler için güzel vakit geçirebileceklerini de eklemek istiyorum. Sanırım kitabı okuyanlar olarak beğenmesekte okumayanlar beğeneceklerdir. İyi Seyirler!


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder